maanantai 7. maaliskuuta 2011

Muutaman vuoden jahkailun jälkeen sain vihdoin aloitettua oman blogin!

Olen 19-vuotias muotoilun opiskelija Kymeenlaaksosta. Olen valtavan kiinnostunut ruuanlaitosta ja tykkään varsinkin leipoa kakkuja ja muita herkkuja. Tarkoitus olisi siis esisijaisesti jakaa ruokakokeilujani, mutta voi olla että julkaisen myös jotain koulujuttuja sekä postauksia muista kiinnostuksenkohteistani kuten laskettelusta ja urheilusta.

Kuten totesin oma ruokablogi on ollut mietinnän alla jo pitkää. Syy miksi aloitan vasta nyt on etten ollut varma riittääkö minulla kirjoitettavaa. Nyt vuoden ajan olen keräillyt kotikokki.fi sivustolle reseptejä, joita voin postailla silloin kun en keksi muuta kirjoiteltavaa.

Olen jahkaillut blogin aloittamista myös siksi että olen ihan mahdottoman huono kirjoittamaan. Vaikka olen päässyt lukion läpi tuottamani teksti on todella tökeröä. Eli pahoittelen lause- ja kirjoitusvirheitä jo valmiiksi. Toivon että tämä blogin pitäminen selkeyttäisi tekstin tuottamistani.

2 kommenttia: